Zadajniki sygnałów
Wyróżnij wpis w katalogu
Przy długotrwałym składowaniu lub transporcie poza obręb zakładu części izolacyjne powinny być starannie pakowane dla zapobieżenia uszkodzeniom mechanicznym, zanieczyszczeniom lub przenikaniu wilgoci (materiały wrażliwe na wilgoć należy pakować, np. w papier woskowany).
Części aparatów przeznaczone do aparatów wnętrzowych powinny być składowane w pomieszczeniach ruchomych, ogrzewanych o temperaturze nie niższej niż +10°C.
5. Części złączne — śruby, wkręty, nakrętki, podkładki itp. powinny mieć prawidłowy kształt, pełny i równy gwint, nie mieć zadziorów, powinny być należycie pokryte ochronną warstwą metalu. W zmontowanym aparacie wystająca część śruby czy wkrętu nie powinna być większa od ich średnicy.
6. Sprężyny na całej długości powinny mieć jednakowy skok zwojów. Nie należy dopuszczać rozciągania gotowych sprężyn. Końce sprężyn pracujących na ściskanie powinny mieć martwe zwoje, a przy średnicy drutu ponad 0, 5 mm końce martwych zwojów powinny być zeszlifowane tak, żeby powierzchnie zeszlifowane były prostopadłe do osi sprężyny.
7. Podzespoły i poszczególne części aparatów należy montować dokładnie wg osi geometrycznych bez przekrzywień.
8. W procesie montażu oraz mechanicznej i elektrycznej regulacji aparatu należy bezwzględnie przestrzegać warunków technicznych dotyczących danego aparatu.
- Aktualizacja - data: 01.10.2015, godz: 08:32
- Ilość wyświetleń: 1504
- ID strony w katalogu: 5212
- Link nie działa? / Spam? - Kliknij
Podobne słowa kluczowe
sterowniki, reduktory falowniki, styczniki, regulatory, przemienniki, Dobór falowników Serwis falowników, silniki elektryczne, omron, dystrybutor
Kategorie
Zareklamuj stronę www.napedy.info.pl:
Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:
-
Bramy Garażowe Warszawa - napędy do bram
Pełna gama bram garażowych oraz wjazdowych najlepszych producentów takich jak Krispol, Wiśniowski czy Hormann. Zapewniamy montaż oraz serwis automatycznych bram z napędem Came. Nasza działalność obejmuje teren Warszawy i okolic. Oferujemy korzystne ceny. Cechuje nas solidność dobrze wykonanej pracy. Sprawdź jaką automatykę do bramy powinieneś zainstalować w swoim domu.
13.05.2015 godz.: 08:41 wyśw.: 1473 ID str.: 3851 Więcej -
Falowniki iS7
Przyłączanie przewodów i kabli do aparatów za pomocą śrub. Zasadnicze rodzaje przyłączeń przewodów do aparatów za pomocą śrub są następujące:
1. Mocowanie pod łbem wkręta. Pod łeb wkręta trzeba dawać podkładkę. Jeśli stosuje się przewód jednożyłowy, którego koniec formuje się w pierścień, to wewnętrzna średnica pierścienia nie powinna przekraczać średnicy wkręta o więcej niż 1 mm.
2. Mocowanie nakrętkami. Między każdą nakrętką a przewodem niezbędna jest podkładka. Dołączony koniec przewodu wykonuje się i montuje jak w przypadku poprzednim.
3. Mocowanie końcem wkręta. Jest to wygodny sposób dla przewodów o niewielkim przekroju.
4. Mocowanie za pomocą końcówek kablowych stosuje się w przypadku przewodów i kabli o większym przekroju.
5. Mocowaniu przewodów aluminiowych trzeba poświęcić więcej uwagi. Ażeby zapobiec wyciskaniu przewodu aluminiowego spod dociskającej śruby lub wkręta, trzeba stosować specjalne podkładki 1, obejmujące przewód z boków. Ażeby zapobiec osłabieniu nacisku stykowego, wskutek postępującego zgniotu i płynięcia aluminium, trzeba stosować stalowe podkładki sprężynujące 2. Środki te odnoszą się do przewodów o przekroju do 10 mm2.01.10.2015 godz.: 08:18 wyśw.: 1651 ID str.: 5201 Więcej -
Sprzedaż falowników
Po włączeniu stycznika SL zamyka się obwód cewki przekaźnika PON, który zwiera swoje zestyki w obwodzie cewki stycznika N, a także w obwodzie cewki stycznika SH.
Przy ustawieniu sterownika w położeniu zerowym wyłącza się stycznik SL i zwiera się zestyk stycznika SH w obwodzie twornika przetwornicy; wskutek tego następuje hamowanie silników indukcyjnych.
Przebieg hamowania jest sterowany w funkcji czasu w zależności od ustawienia przekaźnika PON, który zamyka obwód styczników N i SH. Po upływie nastawionego czasu przekaźnik PON zwalnia swoją zworę i następuje przerwanie procesu hamowania.
Przy ustawieniu sterownika w położeniu „w tył" cały proces rozruchu i hamowania przebiega analogicznie, lecz przy przeciwnym kierunku wirowania silników.
Sterownik można od razu przesunąć z położenia „naprzód" w położenie „w tył". Wtedy nawrót napędu elektrycznego nastąpi samoczynnie po ukończeniu hamowania.
Stronę fizyczną nowego sposobu hamowania można przedstawić następująco.
W czasie hamowania zmniejsza się prędkość twornika przetwornicy, z którą się liniowo wiąże zmiana napięcia i częstotliwości na pierścieniach. Powoduje to zmniejszenie prędkości wirujących pól magnetycznych silników indukcyjnych. W okresie hamowania prędkości wirników są więc większe niż prędkości wirujących pól magnetycznych silników i poślizg staje się mniejszy od zera.01.10.2015 godz.: 09:03 wyśw.: 1521 ID str.: 5232 Więcej